Klagomål

Det kan alltid hända att något inte går som planerat. Vi tycker att det är väldigt viktigt att kunderna är nöjda, men tyvärr gör vi också fel ibland. Vi rekommenderar att du rapporterar klagomål till oss omedelbart. Vi hjälper dig gärna.

Telefon

Vi kan nås på telefon måndag till fredag mellan 9.00 till 17.00 .

+31 850014013

E-mail

Genomsnittlig svarstid: 2 kontorstid.


...

Facebook

Ställ din fråga på facebook.



OpencircuitNL

Och nu då?

Vi löser gärna ditt klagomål. Kontakta vår kundtjänst, vi finns tillgängliga 6 dagar i veckan via livechatt, mail och telefon.

Missnöjd med vår tjänst?

Det kan alltid hända att något inte blir riktigt som planerat. Vi rekommenderar att du först gör klagomål till oss genom att använda något av kontaktalternativen ovan. Om detta inte leder till en lösning är det möjligt att registrera din tvist för medling via stiftelsen 'Stichting WebwinkelKeur' via Webwinkelkeur.nl.

Från och med den 15 februari 2016 är det även möjligt för konsumenter i EU att registrera klagomål via Europeiska kommissionens ODR-plattform. Denna ODR-plattform finns på European ODR Platform. Om ditt klagomål ännu inte behandlas någon annanstans, är du fri att deponera ditt klagomål via Europeiska unionens plattform.

Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit