Vanliga frågor

När kan jag förvänta mig min beställning?

När alla produkter i din beställning finns i lager, kommer din beställning att skickas direkt från vårt lager i Nederländerna. Vi skickar beställningar varje arbetsdag fram till 23:59, 5 dagar i veckan. Helgbeställningar skickas på måndag. Om det finns varor som inte finns i lager kan du välja delleverans vid beställning eller vänta tills allt finns i lager. I detta fall kommer leveranstiden att visas vid beställning. När vi har skickat dina beställningar kommer du att få ett e-postmeddelande från oss med spårningsinformation.

Vad är fraktkostnaderna?

Inom Nederländerna kan vi skicka brevlådepaket för småsaker, dessa har en fraktkostnad på 3,50 euro. För större varor skickar vi det via ett vanligt paket och dessa har en fraktkostnad på 5,95 euro. Beställningar inom Nederländerna har gratis fraktkostnader från 100 euro. Paket till Belgien kostar 6,95 euro och skickas gratis för beställningar över 100 euro. Se vår lista över fraktpriser för andra länder här: orderinformation

Hur kan jag betala?

Vi erbjuder olika betalningsmetoder inklusive Ideal, Paypal, Kreditkort, Bancontact, Sofort, Banköverföring, KBC/CBC, Belfius, EPS, GiroPay och Przelewy24. Företag och utbildningsinstitutioner kan betala i efterhand på konto med ett företagskonto.

Jag har glömt att beställa något, kan jag lägga till det efteråt?

Ja, det är inga problem. Om varor glöms bort vid beställning kan de enkelt läggas till i efterhand utan att betala dubbla fraktkostnader.

  1. Logga in
  2. Lägg varorna i varukorgen
  3. Klicka på den orange beställningsknappen.
    1. Om den orangea knappen inte finns i varukorgen och du är inloggad är beställningen redan under behandling och inga ytterligare justeringar är möjliga.
    2. Det är lämpligt att lägga till glömda varor så snart som möjligt eftersom beställningar behandlas snabbt för att säkerställa snabb leverans.

Till vilka länder kan jag få min beställning skickad?

Vårt lager finns i Nederländerna, men vi skickar internationellt till alla europeiska länder och ännu längre. Se våra fraktpriser för alla länder här: orderinformation

Kan jag beställa via e-post eller via en inköpsorder?

Det är möjligt för företag och utbildningsinstitutioner att betala med faktura och lägga inköpsorder. Du kan skicka beställningsformuläret via e-post till Opencircuit . Det är också möjligt för oss att konvertera ditt konto till ett företagskonto som du kan beställa på konto med. Kontakta oss för detta.

Har du ett belgiskt kontonummer?

Ja, vi har olika kontonummer inklusive ett belgiskt, ett finskt och ett holländskt. Det gör att kunder från andra sidan den holländska gränsen inte har några problem med sin bokföring och det är möjligt för alla att betala fakturor utan problem.

Jag behöver en faktura utan moms, är det möjligt?

Företag som är belägna inom EU och utanför Nederländerna kan beställa på basis av gemenskapsinterna leveranser (omvänd momsavgift). För detta är det nödvändigt att företagsuppgifterna kan valideras av det europeiska momsregistret. Om du vill utnyttja detta, vänligen kontakta oss innan du betalar, vi kommer då att justera din beställning/konto.

Hur kan jag returnera beställningar?

Är du inte nöjd med de mottagna produkterna eller har du bestämt dig inom vår 30-dagars ångerfrist att du trots allt inte behöver produkterna? Det kan hända! Du kan först registrera alla produkter hos oss via RMA-formuläret. Det är inte nödvändigt i alla fall att varor ska returneras, följ instruktionerna du får via RMA-mejlen. Returer kan endast behandlas om de har registrerats och godkänts i förväg via RMA-formulär.

Returer kan skickas tillbaka till vårt lager i Nederländerna:

Opencircuit OÜ

Kaagschip 14

3991CS Trä

Nederländerna

Kan jag skriva en blogg för Opencircuit?

Ja, det är möjligt! Vem som helst kan skriva en artikel eller en blogg. Skriv en informativ artikel om en produkt ur vårt sortiment eller ett roligt/inspirerande/pedagogiskt projekt och få upp till €20 i shoppingkredit! Mer information hittar du här: Skriv en blogg

Kan jag också tjäna pengar genom Opencircuit ?

Genom oss affiliate partnerprogram Alla som har sin egen hemsida, app, YouTube-kanal, sociala mediegrupp eller blogg kan tjäna pengar genom att marknadsföra våra produkter. När dina följare beställer från oss via din unika länk får du en provision.

Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit