Opencircuit recensioner med 1 stjärna

Belgium Något gick fel med min betalning, beställningen blev försenad och den fanns inte längre i lager. Jag fick vänta två veckor och behövde detta akut. Placerad på
The Netherlands Fick vänta för länge på två produkter mer än en månad Opencircuit Vi beklagar att du inte är nöjd med leveranstiden för din beställning. Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen och vi tar din feedback på allvar. Jag vill betona att beräknade leveranstider alltid visas tydligt för varje produkt på vår hemsida och i varukorgen vid beställning. Vi förstår att väntan kan vara frustrerande och vi gör vårt bästa för att behandla alla beställningar så snabbt som möjligt. Om du någon gång har problem med leveranstiden, eller om du vill ändra din beställning, kan du alltid skicka ett mejl till oss. Vi erbjuder olika lösningar för att ändra din beställning omedelbart och kostnadsfritt. I många fall kan vi till och med få de andra produkterna levererade hem till dig nästa dag. Vi hoppas att denna information ger lite klarhet och att vi kan hjälpa dig bättre i framtiden. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss. Placerad på
The Netherlands Jag har inte fått något, och du kan inte nås på telefon..... måste vara en bluff igen tyvärr Opencircuit Vi är lättillgängliga via e-post, men att använda en @hotmail.com-e-postadress kan ibland orsaka problem. Var säker, vår supportavdelning är redo att hjälpa dig med nöje. Om du vill kontakta oss via en alternativ e-postadress kan vi påbörja en grundlig undersökning av det ej levererade paketet som, enligt uppgifter från PostNL, levererades till brevlådan för två dagar sedan: 2023-08-16 - Försändelsen levererades i brevlådan. Placerad på
Denmark Jag hade beställt den här utrustningen av dig tidigare för att användas i ett projekt och det gick bra förra gången. Den här gången tog det över en månad för leverans och ingen kommunikation från din sida för att förklara att en enhet var restbeställd. Vår kund var inte tålmodig och blev arg på det. Opencircuit Tack för att du delar med dig av din feedback. Vi förstår att väntetider kan vara irriterande och vi gör vårt bästa för att informera våra kunder om produkttillgänglighet i tid. Vi är transparenta med vår lagerstatus och arbetar hårt för att minimera leveranstider från våra leverantörer och bud. Om förseningar uppstår finns vi dagligen tillgängliga för att hjälpa våra kunder omedelbart och erbjuder olika alternativ för att lösa situationen. Detta kan alltid ordnas till din belåtenhet inom 1 e-postmeddelande. Vi uppskattar ditt förtroende för oss och kommer att göra allt vi kan för att ge dig bästa möjliga service i framtiden. Placerad på
Belgium Något som du beställde den 7 juni och fick den 4 augusti är något att vara stolt över !!! Opencircuit Vi hade verkligen ett leveransproblem med en del från din beställning. Denna del kommer från Malaysia och leveransen, inklusive denna vara, blev tyvärr avsevärt försenad. När varan anger att den finns i lager levererar vi i allmänhet inom 24 timmar. Placerad på
The Netherlands
Kan inte få bekräftelse på beställningar.
Lång väntetid Opencircuit Tack för din recension! Som vi diskuterade via Facebook ligger våra e-postmeddelanden i din skräppostmapp. Placerad på
The Netherlands Ingen leverans, ingen produkt, ej tillgänglig via telefon. Opencircuit Tack för din feedback. Ibland är vi verkligen mindre tillgängliga via telefon på grund av trängsel. Vi har nästan alltid vår Livechatt aktiv, vi svarar direkt på mejl och vi finns även tillgängliga på Facebook för frågor. Jag föreslår att du kontaktar oss med dina beställningsuppgifter så att jag kan se varför beställningen ännu inte har levererats. Tack på förhand. Placerad på
The Netherlands Ingen leverans Opencircuit Tack för din recension. Vi har kontaktat PostNL angående din beställning, du kommer att höra av oss så fort vi vet mer. Vi ber om ursäkt för att leveransen ännu inte har kommit. Placerad på
Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit